Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 29 maj 2011

Mors dag



Bilden är lånad från allposters.com

Mors dag firas nog inte så hårt i det här huset, speciellt inte i år. Min man åkte på klassresa med tonåringen tidigt i morse och de mindre barnen har noll koll. Kanske, kanske att jag påminner dem lite fram emot kvällen, för dagen är fullspäckad med diverse roligheter, som att bygga läktare på Viksjövallen tex.


Men jag har en mamma själv, som jag gärna vill uppmärksamma en dag som denna. Hon är lite för långt bort för en ordentlig kram, men en cyberkram vill jag skicka i alla fall.



Grattis på Mors dag, älskade mamma.


Jag saknar dig!

2 kommentarer:

Ingegerd sa...

Kära älskade dotter, jag saknar dig också! Men en kram via cyberrymden kommer här i alla fall!
Stor kram!

Jenny sa...

S hade gjort ett kort på dagis så jag blev inte utan men annars hade jag städdag :)

Kram!