Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 10 maj 2011

Inför vårruset

En liten del av livbojarna

Det blir inte mycket träning just nu. Inte mycket träning alls. Jag har liksom inte orkat. Men varje tisdag de senaste veckorna har jag i alla fall gått spåret, medan fotbollskillarna springer. I dag fick jag sällskap av inte mindre än två av mina älskade "livbojar". Vi har ju lyckats med konststycket att få killar samma år, som dessutom spelar fotboll och numera i samma lag.
Om två veckor är det dags för Vårruset. Vi har anmält oss i grupp i år igen. Några går och några springer. Vi tre håller oss till att gå, men det känns som att vi kommer att välja "gå snabbt" för inte var det nåt lunkande i spåret i kväll inte! Snabbt marscherande på både ben och munnar. Precis vad den här kroppen och själen behövde just nu.

2 kommentarer:

Ingegerd sa...

Håller tummar här! Det är inte så viktigt att vinna utan att ha trevligt!
Kram och Lycka till!

Jenny sa...

Visst är det trevligt att komma ut sådär. Jag saknar det jättemycket.

Kram!