Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

måndag 30 maj 2011

Ett litet skrutt

Jag blir slagen i "Magiska Labyrinten".

Blev en hemmadag idag. P var så otroligt blek och ynklig när jag väckte honom i morse att jag kände att den där kan jag inte skicka till skolan. Verkar inte vara något specifikt fel på honom, mest matt och hängig. Han hade svårt att somna igår, det kan ju vara en orsak, men inte bara, för SÅ sent blev det inte. Snarare att han kanske hade svårt att somna, eftersom han inte mådde riktigt bra.
S fick dock gå till dagis, men fick en liten sovmorgon. Ingen idé att jäkta iväg tidigt om man inte måste.
Jag och P har hängt i soffan, spelat bordsspel och fikat lite. En mysdag med mamma kanske är vad som behövs för att få honom på rätt spår?

Rapporterna från Åland lyder: Ingen alkohol, lugn, boule, bad, kubb och mys (ungefär, minns inte ordalydelsen helt). De verkar ha det bra i alla fall.

2 kommentarer:

Christer sa...

Hoppas du får en fin dag hemma och krya på pojken

Jenny sa...

Ibland kan man ju må dåligt utan att man kan hitta ett direkt fel. Hoppas att hemmadagen räcker till för att han ska bli pigg igen.

Kram!