Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

lördag 9 april 2011

Jobb, jobb, lite kul och för lite sömn


Livet rullar på. Efter två lediga dagar var det såklart dags för jobb. Först en kväll med vinprovning (seriöst) och avslutning med en öl på puben (mindre seriöst). Det har varit bra, men intensivt. På nätterna har vi haft besök i sängen av både P och S. Vi som är vana att sova själva har inte sovit helt avslappnat. Mycket som händer just nu tror jag. P började sova bra, men S drömde mardrömmar och låg sen och snurrade. I går var det dags för livbojeträff. På morgonen var jag så trött att jag avbokade, men maken erbjöd att skjutsa, för att jag skulle komma iväg snabbt och min chef sa att jag inte behövde stänga, så jag åkte på det i alla fall och hade såklart kanontrevligt. Sen jobb idag igen.
Hade planerat att ta det lugnt ikväll, men grannarna ville annorlunda och bestämde en träff. Klart jag måste med en sväng, men jag lär inte bli sen. S och jag tog ett bad när jag kom hem och så fick jag tightstjejen att testa ett par ärvda jeans. Tycker det vore bra om hon kunde tänka sig "riktiga" byxor lite då och då. Speciellt den där perioden när man inte behöver överdragsbyxor, men det inte riktigt funkar att leka i tights.

Inga kommentarer: