Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

måndag 21 mars 2011

Host host


Jag är hemma med min hostiga dotter. Känns inte helt ovant att skriva de raderna. Ändå har det ju blivit MYCKET bättre det senaste året, så jag ska inte gnälla om det. Till skillnad mot förr så mår hon dessutom ganska bra. Bara att hon hostar och inte orkar så mycket. Dagis orkar hon verkligen inte. Just nu sitter hon vid sin skolbänk och ritar och pratar för sig själv. Hög mysfaktor på det ljudet.
Själv laddar jag för frukost och för att kanske utnyttja den oväntade hemmadagen med att städa lite. Blev inte mycket sånt i helgen, vilket inte innebär att det inte behövs.

2 kommentarer:

Ingegerd sa...

Hälsa den lilla host-Fian!
Kram!

Jenny sa...

Visst är det skönt när man känner att hostan har gett sig lite mot tidigare år. Vi har inte gett S astmamedicin på hela vintern och det har funkat. Hon låter rätt illa nu men mår bra.
Hoppas S kryar på sig snabbt.
Kram!