Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

torsdag 10 mars 2011

Hippie-S

Jag är fortfarande inte riktigt frisk. Tror det var influensan jag fick faktiskt. Förkylningssymptomen är borta, men jag är fortfarande hängig och har ont i kroppen. Kändes bättre framåt eftermiddagen i dag och jag började till och med känna mig lite uttråkad. Hoppas på att det betyder att jag är på väg att bli frisk. Men något jobb i morgon blir det inte. Inte heller har jag så värst mycket att blogga om. Får blir lite bilder på min hippie-dotter. Nya favoritutstyrseln är ett par sommarbyxor, en virkad väst och mormorsmössan. Sen dansar hon runt till egenkomponerade låtar (se videoklipp från häromdagen), eller leker polis, med pistolen i högsta hugg och smyg runt hörn, med coola hopp och mantelsrörelser (hon är på tok för involverad i sina äldre bröders filmtittande och tv-spelande inser jag.)




1 kommentar:

Jenny sa...

Hon är supersöt!
Krya på dig nu!
Kram!