Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

fredag 25 februari 2011

Utmanad

Jag blev utmanad av Mary. Som de flesta redan vet, så antar jag gärna en utmaning, men skickar den inte vidare. Tycker du att det var en kul grej är du mer än välkommen att anta utmaningen du med:

Jag heter: Anna.
Jag vill dricka: Ale.
Jag vill äta: Allt som är gott.
Jag har: Arbetat.
Jag har inte: Ansat buskar.
Jag är rädd för: Allt som är högt, eller djupt.
Jag är: Ansvarsfull.
Jag är inte: Arg.
Jag sjunger: Alt, men inte allt.
Jag påminner om djuret: Apa, eftersom jag alltid gillat bananer
Jag vill ha en: Arbetsdag till, sen semester (vilken tur att jag får som jag vill)
Jag vill åka till: Australien, men lär väl aldrig ha råd.

2 kommentarer:

Mary sa...

Roligt att du antog utmaningen:) Australien är nog fint att åka till men lååångt fast varmare än Moskva som jag skrev:)

Dammråttan sa...

Jag har alltid drömt om Australien, ända sedan många av mina kompisar åkte dit och jobbade på jordbruk, men det blev inte av. Nu har jag en av mina bästa vänner boende där och en annan som precis flyttat hem (de känner inte varandra), så helst hade jag ju redan velat ha varit där för att se hur de båda bor där. Den kompisen som fortfarande bor kvar kommer antagligen aldrig att flytta hem, så chansen att hälsa på henne finns ju kvar i alla fall. Men som sagt - det kostar och pengar är vi inte så fulla av. Min resekvot känns rätt uppfylld ett tag framöver, efter NY-resan.