Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 20 februari 2011

Kalashelg

Make: "Å, är du Musse Pigg?"
S: "Näe, jag är Mimmi!"
Make:" "Aha, Musses mamma"
S: "Näe, det är Musses DAM!"

Trots att fotbollsmatch och träning för T blev inställda på grund av det kalla vädret och P hostar så mycket att han inte fick gå på sin inomhusträning, blev det en fullspäckad helg. För S var det R:s kalas igår och idag dagiskompisen I:s kalas. En riktig kalashelg helt enkelt. S ville klä ut sig till spindelmannen, men maken pratade henne ur det. Jag tror att hon skulle ångrat sig när hon väl var där, det brukar bli så. Nu tog hon finklänning och Mimmi-öron istället. För mig var det lämningar, hämtningar och ett föräldragruppsmöte. Klämde in lite träning i källaren under dagens kalas också. Känns som att man inte suttit still många sekunder, men det har varit rätt trevligt ändå.
När jag kom hem från mötet hittade jag S i soffan så här:


2 kommentarer:

Jenny sa...

Ha ha ja ibland undrar man vad de får allt ifrån :) Söt är hon iaf, med eller utan öron.
Kram!

Ingegerd sa...

Vilken diva som hamnat i soffan!
Kram till divan!