Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

torsdag 6 januari 2011

REA-fynd

Laid back med morgonrock, tofflor och en ballong från skoaffären, som ingen här hemma vill hjälpa till att blåsa upp.

Mina barn älskar att gosa runt i morgonrockar och tofflor. Allra mest S, men hennes morgonrock från förra julen var i minsta laget. Jag var inne på att köpa ny i julklapp, men det blev så mycket andra kläder, att jag struntade i det. Tur var väl det, då den jag tittat på, nu hängde på rea-stången och man dessutom fick 20% på rea-priset via mobilen. Kul också att hon har gillar den lika mycket som jag trodde. I dag kompletterades mjukisutstyrseln med ett par gosiga tofflor - ur en rea-låda såklart.

2 kommentarer:

Mary sa...

Söta tofflor! Ni får krya på er, inte lätt att vara liten och sjuk.

Jenny sa...

Härligt att bara glida runt utan att behöva klä på sig.
Kram!