Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

lördag 8 januari 2011

Ny familjemedlem:

När vi var på IKEA häromdagen såg S till att göra användning av lite av sina julpengar. Ett gosedjur till är aldrig fel - enligt henne. Så låt mig presentera Björn:

Som gosedjur till S får man finna sig i att bli lite pimpad.

Vi har en lugn helg här hemma. Jag börjar nästan vänja mig vid att nätterna är uppdelade i två delar, med ett vakenpass emellan, men hoppas på att salvor mm ska börja hjälpa snart. Men innan det inträffar får jag väl stå ut med att vara lite mosig dagtid. Skönt då att ha ledig helg.

1 kommentar:

Jenny sa...

Skönt med en ledig helg! Hoppas att nätterna snart ordnar till sig.
Kram!