Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 16 januari 2011

HURRA HURRA HURRA!

Djurgårdare i själ och hjärta

I dag är det dags för födelsedagsfirande i vår familj - igen. Vi har verkligen lyckats rada upp oss i den här familjen. Jag i början av september och R i januari och sen har vi fyllt ut med barn däremellan. Man kan ju säga att det avslutas med R, men det är ju nytt år, så egentligen startar vi väl med honom.

Jag har försökt fånga honom med en liten bildkavalkad:



Sportfanatst (även om det är oftare på TV:n än på planen numera)

Gillar öl och att laga god mat. Jag hittade ingen bild från köket, så det fick bli en från en grillkväll i parken i stället.

På väg ut i parken med kaffe.

På nationaldagen

Ingen slipskille. Här är vi på bröllop.

Här tar vi en svängom i förningens lokal

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄLSKLING!!!!

4 kommentarer:

Ingegerd sa...

Grattis, grattis!

Jenny sa...

Härligt med födelsedag på en helg :)
Konstigt det där med hur födelsedagarna ofta lyckas klumpa ihop sig, min ena brorsa fyller år i mitten på april och en annan brorsa i mitten av juli och däremellan fick hela våran familj plats när vi var små (och fortfarande men nu har vi ju egna familjer också men de flesta håller sig inom ramarna :) )
Kram!

Carola sa...

Skickar ett grattis till maken:)
Ha en bra dag:)

Jennie sa...

Gud vad jag skäms, är så dålig på att kommentera, men jag läser titt som tätt! :)
Jag tänkte på er nyss, vilka tunga men roliga månader ni måste ha när alla 6 i familjen fyller år mellan september och januari. Nu kan ni iaf andas ut ett tag, och nästa gång är det ju din tur :)
Kram