Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

torsdag 13 januari 2011

Bearbetning pågår

Det var tydligen väldigt traumatiskt att bli av med julgranen. Det har pratats om det massor och så ritas det teckningar, Den här är inte riktigt färdig här. Jag har sett slutresultatet, men för vissa andra är det en överraskning, som uppenbaras vilken dag som helst (typ söndag), så jag håller mig till det halvfärdiga resultatet:

I dag har jag haft min egna lediga dag. Utan barn i mitt alldeles egna sällskap och det var alldeles, alldeles underbart. Jag har gjort lite kort till kommande evenemang, tvättat ett antal tvättar och bakat "falsk tosca", samt konstaterat att vi faktiskt måste ha en ny spis. Ugnen bakar ojämnt som bara den och plattorna är rätt usla de med . På kvällen var jag och R nere i gymmet. Helt själva den här gången. Blev mer effektivt på det viset.

1 kommentar:

Jenny sa...

Ja det är traumatiskt det här med granar :) Våran står kvar men idag åkte resten av grejerna ner.
Kram!