Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

måndag 1 november 2010

Ledig "fel" dag.

Eftersom jag ska till Kungens Kurva och ersätta min semesterlediga chef på ett möte i morgon på min lediga tisdag, fick jag ledigt idag istället. Mycket lämpligt med tanke på att P skulle på sin första simskoleomgång just idag och det var lite skönt att vara med och se att allt fungerade. Kompisen A, som de var på halloweenkalas hos igår, skulle också dit och hans pappa med lillasyster skulle passa på att bada. Bra idé, tänkte jag och fick med mig hela drösen barn, inklusive "extrabrodern" F. Mycket trevligt hade vi det i badhuset. Badandet avslutades med ett besök i den hälsosamma restaurangen, enligt långtida önskemål. Jag säger alltid nej till att äta där, eftersom det är både dyrt och inte speciellt nyttigt, men ibland måste man ju få det man önskar också och det är ju trots allt lov:



Efter badet var det dags för date med C och barn, ute i parken. Barnen lekte fint och vi hade en supertrevlig stund, trots att kylan kröp med fukten innanför kläderna.
Nedan, lyckan i en liten burk:








1 kommentar:

Jenny sa...

Härligt med lediga dagar mitt i veckan (eller i början).
Kram och lycka till imorgon :)