Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

lördag 25 september 2010

HURRA, HURRA, HURRA!

Idag grattar vi P och hans födelsedagskompis J på födelsedagen. För nio år sedan, på J:s trettonårsdag föddes vår yngste son. Som familjerna i stort sett satt ihop på den tiden, var J och mamma Å några av de första att besöka oss på BB-hotellet. Jag vet att det ska finnas en bild från det tillfället, men den hittar jag inte nu. Det fick bli en från lite senare det året i stället. Bilden nedan däremot, är från för 9 år sedan exakt.
Numera är J vuxen och mamma själv till en egen liten guldklimp, men varje år skickar vi en hälsning från födelsedagskompisen.
Grattis J och hoppas att du har en toppenfödelsedag!


4 kommentarer:

Ruccola sa...

GRATTIS PONTUS!!

Jennie sa...

Grattis till min fina födelsedagskompis! Lika söt nu som för 9 år sen :) Jag har en bild på mig och Pontus och en bild på mamma och Pontus från BB. Kanske kan skanna in så du får dom :) Kram

Dammråttan sa...

Det får du hemskt gärna göra. Kan hända har jag bara sett dem i papperformat, därför de inte ligger i vår mapp på datorn.

Kram

Jenny sa...

Det är så härligt med de där alldeles första bilderna!
Hoppas att han fick en strålande födelsedag!
Kram!