Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

lördag 28 augusti 2010

Sjuklördag

Jag är fortfarande sjuk. Inte jättesjuk, men tillräckligt för att inte orka i stort sett någonting. Jag har sovit läst och sett på TV. Rätt skönt egentligen, så jag ska inte klaga. I morgon är det meningen att jag ska på roligheter. Födelsedagsmingel på Grönan med barndomsvännen C. Och jag som har köpt världens bästa födelsedagspresent och allt. Jag tror inte att jag kommer att kunna gå. Det är supertråkigt, men ännu värre vore det att vara sjuk nästa helg, för då ska jag till London och hälsa på lillebror.
Barnen har: F - mest vilat, för han känner sig också sjuk, T - spelat fotboll. Först var han på match och sen träffade han kompisarna på vallen, för att spela lite mer fotboll, S och P - roat sig själva, varit i parken och sedan gått hem till kompis-R för att leka (lite nervöst att ha dem ute själva, otroligt skönt när de gick in och lekte).
Jag har en man också. Han och jag har sovit middag i två timmar (han är inte sjuk, har "bara" ett tufft klimat på jobbet) och så har han naturligtvis tittat på hästar.

Så var det med det, inte roligare än så.

1 kommentar:

Jenny sa...

Nog vettigt att ta det lugnt så att du mår bra till nästa helg. Grymt avundsjuk på dig som får åka till London!
Kram!