Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

fredag 27 augusti 2010

Första höstförkylningen

När man är sjuk får man ta hur mycket chokladsås man vill på glassen - och kolasås om man vill.

Kände mig på väg att bli sjuk redan igår, men tänkte att det skulle släppa. Tji fick jag och vaknade med sårig hals och ont i kroppen.
Jag har sovit till Bolibompa, tagit ett långbad och myst med S. S mår rätt bra, men hennes hosta är tjock och djup. Medicinering för fullt och inget dagis för hennes del.



2 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

isch då, krya på er

Jenny sa...

Krya på er!
Min S är tydligen också hostig men pappan har visst inte alls tänkt på att börja medicineringen... Ja ja hoppas att hon klarar sig hyfsat.
Kram!