Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

onsdag 18 augusti 2010

En till fotbollskille

P har sagt lite då och då, de senaste åren, att han vill spela fotboll, men sen tagit tillbaka det, men NU, nu ville han verligen och jag tog kontakt med IFK Viksjö p01 och han var välkommen att komma och testa. Idag under dagen fick jag sms från kompisen E:s mamma. Han skulle också provspela, inspirerad av P - vilken lycka!
Och Å vad han tyckte att det var roligt att spela! Det riktigt lös om min i vanlige fall så försiktige kille. Han sprang så svetten lackade och tog riktigt för sig av träningen.

T:s träning började en kvart efter, i en annan del av Viksjö, men slutade långt senare. Som tur var fick han skjuts hem, för jag hade planerat en tur i spåret och trodde att han skulle sluta mycket tidigare.

En trött S i pappas knä.

I halvlek - lite trötta.


In action

5 kommentarer:

Ruccola sa...

Kul att Richard anammat stilen "fransk mimartist" :)

Bill sa...

Nej nej nej.....Robert Broberg är min förebild! :)

Jenny sa...

Kul att han gillade fotbollen!
Kram!

Anonym sa...

HAHA själv tycker jag brorsan ser ut som clownen manne med dom där brallorna och gröna skorna....
Och Pontus ser ut som en äkta fotbollsspelare :-))
Faster L

Orchid sa...

Lycka till P! Jag håller tummarna för att det ska gå jättebra för dig!