Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 18 juli 2010

Starkast i världen

Mina barns pappa -starkast i världen.

Vi var i en affär, jag, S och R. R bar en TUNG korg med läsk och lite annat. Så hittade vi nåt mer vi ville ha och då bar jag det i famnen.
S: "Går det bra mamma?"
Jag:" Jo det är inte så tungt."
S: "Men lägg det i korgen annars"
Jag: "Men den är ju redan så tung, inte ska pappa bära allt."
S: "Men han är ju starkast i världen, min pappa."

3 kommentarer:

Ruccola sa...

Det har hon sagt till mig också, när vi lekte på hennes rum :) "Min pappa är starkast i världen"

Jennie sa...

Nämen gullungen :)

Jenny sa...

Snällt att hon frågade om du klarade av det :)
Klart hon har världens starkaste pappa.
Kram!