Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

torsdag 29 juli 2010

Schlagereftermiddag



Startade dagen med en tur till spåret med K och C. Tur för mig, så var C lite snurrig efter att ha lämnat blod igår, så jag fick sällskap i mitt "promenerande", medans K sprang. Otroligt skönt sätt att starta dagen på. Sedan hade jag lite att kolla runt, vad gäller begravningen och blommor mm och så var det helt plötsligt väldigt bråttom, eftersom jag skulle till södra sidan stan för att bevista barndomsvännen C:s schlagereftermiddag.
Men fyrbarnsmor som man är, fixar man ju lunch till barnen, samtidigt som man piffar sig till tänderna och jag kom i väg i rätt tid, om dock något svettig. Det var ju iofs sånt väder med. Vi skyller på det.
Sedan hade jag en fantastiskt trevlig eftermiddag tillsammans med C och hans kompisar och en hel del vinbål. Det serverades även tilltugg och en fantastiskt god pastasallad.

C och vännen/grannen K - underbara människor.
TACK för en trevlig eftermiddag och god mat.


K igen, vågade inte ta kort på alla andra.

Sen hade jag turen att få skjuts hem med C:s föräldrar. En trevlig stund det med, med prat hela vägen. En fantastisk eftermiddag helt enkelt.

1 kommentar:

Jenny sa...

Vad kul att du fick en trevlig eftermiddag, det kan man vara värd ibland.
Kram!