Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

lördag 26 juni 2010

Inga bilder alls

Jag hade ju tänkt att jag skulle köra med lite mobilbilder den här veckan. Det har jag ju gjort förrut. Bara det att det funkar inte att föra över bilderna. Det har det inte gjort på länge, till den här datorn. Något gick knas vid en krasch för flera år sedan. Jag brukar maila över bilderna från min telefon, men plötsligt fungerar inte det heller. Himla irriterande.

Jag har i alla fall haft en bra dag. Familjehalvan kom iväg till Mallorca, efter någon timmes sömn. Jag åkte hem och sov ett par timmar. Vaknade alldeles för tidigt för att ha ingenting alls att vakna till, men sån är jag nu en gång, att jag inte kan sova på morgnarna. Alltså borde jag väl sova nu, men efter att ha kämpat i säng en pruttig S i en timme och sen hängt två tvättar på balkongen, medan P somnade i vår säng, kände jag att jag bara behövde en stund för mig själ, innan sänggående.

Barnen kom i alla fall från sin faster vid tolvtiden Innan dess hade jag i stort sett bara hängt i soffan och njutit av att se på gammalt inspelat, utan att bli störd. När barnen kom, tog de ett bad och sedan gick vi ut i parken och umgicks med en massa trevligt folk. När vi blev hungriga köpte vi med oss pizza hem. P stack till en kompis, medan jag och S var hemma och pysslade, samt tittade på TV.

Jag har fått två sms från Spanienfararna. De verkar ha det alldeles toppen.

Nä nu ska jag nog krypa till kojs, trots allt.

1 kommentar:

Jenny sa...

Vilken härlig dag! Jag längtade så galet mycket efter att bara få vara själv förut (man ska visst akta vad man önskar ;) )
Kram!