Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

lördag 15 maj 2010

Sommarvärme!



Vaknade med jorden huvudvärk och SÅ stel i nacken. Har känt det ett par dagar, men man måste ju bli absolut helstel, för att göra något åt det. I dag gick jag i alla fall till gymmet - i elfte timmen. Det var helt underbart. Så för den skull kan man ju tycka att det var värt att vänta.

I övrigt hade vi bestämt att göra absolut ingenting idag och det tycker jag minsann att vi lyckades ganska bra med. I alla fall hamnade vi i stora parken efter lunch och där blev vi kvar tills solen gick ner. Ungarna lekte och vi satt med alla grannarna. Började med fika och slutade med dagens middag och lite vin. Vissa grillade, men R fixade en underbar matig sallad till vår familj. När vi skulle äta, var S som bortblåst. Hittade henne i ett hörn av parken med dagiskompisen E. De tvättade sin cyklar - så häftigt att S var tvungen att låna skor och strumpor:


MAT

Även de stora barnen roade sig i solens sken.



Det var ju inte lika kul, när det var dags att bege sig hemåt.

2 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

Jahaja...det är DÄR solen är! Då vet jag vilka som är sol-och-vårarna då, tjuva min sol sådär. Haha
Låter som ni haft en alldeles förträffligt fin dag, väl unt får jag säga.
Ha en fin fortsättning på kvällen

Jenny sa...

Visst var det en helt underbar dag! Hoppas att det blir många fler innan vintern ;)
Härligt att kunna vara ute i parken hela dagen med sällskap och kompisar.
Kram!