Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 11 maj 2010

Så har man vintershoppat

Okej, när man är ekonomisk och handlar vinterkläderna på lagertömningen, så får man ju inte alltid exakt det man hade velat ha, men känner mig nöjd med en blå raindance till S, med ett par svarta byxor till (som barnet på bilden). Hon kommer att vara både varm och snygg, men inte rosa, som hon själv säkert hade valt (men det fanns inte). Å andra sidan vet man ju aldrig hur långt den här rosa perioden tänker hålla i sig. Killarna har redan kläder. Fördelen med att köpa kvalitet, som går att ärva. Nu kan jag luta mig tillbaka och vara nöjd med hur otroligt framsynt jag är - för en gångs skull.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Härligt, då kan ju vintern komma nu (eller har den nånsin slutat...) :)
Kram!

Orchid sa...

Skönt med litet framförhållning och reapriser!
Kram på er!