Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

onsdag 26 maj 2010

På begäran

Nya glasögon - och relativt ny frisyr, men hårfärgen ligger kvar i paketet, så helt ny, som jag tänkt mig, är jag inte.
Känner att glasögonen är lite stora, men jag vänjer mig väl. Man har ju en tendens att göra det. Jag har ju varit så otroligt nöjd med mina gamla, men nu börjar de bli till åren och håller inte riktigt ihop som de ska, efter diverse knäckar och annat.

Kursen (eller läraktiviteten, som det egentligen heter) är otroligt bra och inspirerande. Ser med glädje fram emot morgondagen och mot att komma tillbaka till jobbet och sätta igång med mina nya uppgifter.

2 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

Jättesnygga bågar!
Just glasögon är knepigt, man blir så ingrodd med dem gamla att nya känns jättemysko, tills man vant sig då.

Jenny sa...

Jättefina :) Förstår om det känns ovant i början.
Kram!