Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

lördag 24 april 2010

O, what a day!

Vilket avslappnat leende

Själv har man hållt igång sedan åtta i morse och slitit som ett djur för att tillfredsställa Jakobsbergsbornas alkoholbehov. Det var otroligt tomt i hyllorna, efter fredagens lönerush och inte hann vi fylla alla håll innan öppning fast vi jobbade oss helt svettiga. Sånt kan vara lite otillfredsställande, men det är bara att släppa. Man kan inte göra mer än sitt bästa och sen vara nöjd med sin insats.
Full rush i dag med. Det märks att solen skiner och att folk har fått pengar.
R å sin sida har varit fotbollsskjuts. T spelade match i Grimsta mot BP. Eftersom S var med, tittade inte R så mycket på matchen. De hittade en underbar lekpark, som hon roade sig med i stället. På vägen hem handlade de mat, som R står och tillreder nu. Blir potatisgratäng och kycklingfilé. Jag är helt slut och har så ont i kroppen. Min snurrighet har blivit bättre, men är inte borta och en sån här dag gör ju inte det hela bättre såklart. Men nu ska jag njuta först av god mat och i morgon av en ledig dag.

Trevlig helg!



2 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

fullt ös medvetslös, typ. Verkar ha varit en produktiv dag ialla fall så nu tycker jag absolut du ska njuta av ledigheten.

Jenny sa...

Hoppas att ni fick en trevlig kväll och att söndagen blir lugn och skön!
Kram!