Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

fredag 16 april 2010

Fredagsmys

"Du måste titta mamma, jag har städat rummet och gjort en koja" Ibland blir man trevligt överraskad.

Jobbat har man gjort. Snurrig i huvudet som få. Har jag för övrigt varit i flera dagar nu - helt utan aning om varför, men det går väl över. Nu är man i alla fall ledig till på måndag. Blev upphämtad av maken. Hem till en barnfylld lägenhet. Maken lagade till fantastiska biffar och klyftpotatis. Blev lite för lite, så vi drygade ut med köttbullar och pommes. Har man helt plötsligt två barn extra är det läge att improvisera.
Det blev en supertrevlig middag, med mycket prat och fniss. Nu är det dags att däcka i soffan och starta en alldeles, alldeles ledig helg, med knappt någonting inplanerat (en fotbollsmatch och evenetuellt lite umgänge med grannarna).


Ett barn syns inte, han vill inte vara med på bild och sånt respekterar jag alltid.

3 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

hörrudu... nu får du sluta posta såna där goa maträttsbilder eller så får ni bjuda in mig på middag nästa gång jag är i krokarna. Haha

Dammråttan sa...

Jag lovar att orkar du ta dig hit (vilket du för övrigt är mycket välkommen att göra) ska jag se till att det finns god mat att bjuda på!

Jenny sa...

Hoppas att helgen har blivit trevlig och inte för snurrig.
Kram!