Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

torsdag 22 april 2010

En liten rapport


Hade ingen bild att illustrera med, så jag tar en bild från häromdagen på min lilla Törnrosa, som jag nu ska väcka ur sin skönhetssömn och hoppas på ett lika glatt leende som ovan.

Jag var hemma även på onsdagen (igår). Vaknade lika snurrig som alla andra dagar, men det var ju inte så konstigt, eftersom jag ju tog en sista tablett innan jag gick till doktorn. Framåt eftermiddagen började det snurriga avta och idag känner jag mig inte alls snurrig. Lite trött, men inte lika trött som den senaste veckan. Så det var nog anti histaminerna, som fick mig snurrig och trött. Tydligen så ovanligt att inte ens läkaren hört om någon som klagat på det, men det stod som en av eventuella biverkningar i FASS.
I dag är det min lediga dag och jag har fått en tid hos naprapaten. Ont i nacken har jag alltid, men eftersom det kunde vara en av anledningarna till min yrsel känns det värt att ta en omgång där med. Har ju tänkt länge att jag skulle gå i alla fall och inte alltid vänta tills jag får nackspärr, eller liknande.
Imorgon tänkte jag mig till jobbet igen.

3 kommentarer:

Orchid sa...

Man kan verkligen bli snurrig av att ha smärtor/kramp i nacken. Nackvärk är inte kul (jag vet).
Hoppas det lättar!
Kram!

Jenny sa...

Hoppas att du får en skön ledig dag och att snurrigheten verkligen gett med sig nu.
Kram!

Jenny sa...

Skam den som ger sig :) Nu tryckte jag ca 10 gånger på "publicera din kommentar" innan det hände nåt....
(Får se om den här kommer iväg...)