Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

måndag 12 april 2010

Bildlöst

Efter en dags slit (nåja) på jobbet, sitter jag nu på min inglasade balkong och njuter av värmen och min ensamhet. Dock inte av dagens middag, som är fryspizza (man kan ju inte få gom-dans varje dag), eftersom jag bara vridit till hälften på ena vredet på ugnen och den följaktligen inte var på, bara lampan som lös. Maken har farit på fotboll och barnen har klarat sig själv. Därav maten. När jag kom hem satt de med öppna munnar och tittade storögt på Spiderwick-filmen de inhandlade igår. Fyra stora hål, som knappt kunde forma ordet "hej", för att det var så spännande. Även fyraåring, så jag hoppas verkligen att den inte är läskig.
I morgon är jag ledig. Å vad jag ännu mer än vanligt uppskattar min lediga tisdag. Jag sov uselt i natt och vi skulle ju upp så urbota tidigt i dag - halv sex redan. Har bokat in en lunch med svärmor och så ska vi se om vi kan hitta en cykelhjälm till S.

Nu ska jag se om inte pizzan är färdig ändå. Det börjar lukta gott från köket.

1 kommentar:

Jenny sa...

Härlig med en balkong att njuta på!
Kram!