Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 14 mars 2010

En liten shoppingtur

Bild från spiegelau.com

S-e på jobbet hittade sina favoritvinglas billigt på Cervera. Eftersom hon inte har bil, bad hon att få lägga undan dem till idag, som var den sista dagen på kampanjen. Sen köpte hon dem i stan i stället och så fick jag köpa dem hon lagt undan. 12 otroligt vackra glas till priset av 398:- Det ni! Det är första gången i mitt liv jag äger 12 likadana vinglas. Vi måste ju nästan ha fest snart...


Till höger: Jag och S passade på att gå på Mio. S hittade såklart barnhörnan och bjöd på "fölsekalas".

1 kommentar:

Jenny sa...

Ha ha då kan ni ha fest :) Och S kan hjälpa till med förberedelserna.
Kram!