Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

onsdag 3 februari 2010

Ibland mår man extra bra av att shoppa:

Alltså! Fy tusan vad jag har fyndat i dag! Det roliga är att jag inte riktigt fattade hur bra det var, förrän jag kom hem. Var på en outlet i Värtahamnen. Egentligen för att hitta ytterkläder till barnen, men det fanns inte så mycket, eller jo, men då skulle alla ha fått exakt likadana jackor. Nu fick bara F en sån. Jag provade den där, chansade och den passade perfekt!
Allra roligast för mig själv var dock att jag plockade kläder på ett fyndbord. Fem för 150. Jag tog tio plagg, varav två par byxor, ett par tights, en halsduk och resten tröjor. Allt, utom två tröjor passade mig perfekt, trots att jag inte provat nåt! En är för liten (den får svägerskan C) och en för stor - visade sig vara herr och passade R perfekt. Tydligen märkeskläder, men jag är så dålig på sånt. De var mjuka och sköna ;) Sen köpte jag 20 par strumpor, fyra kalsonger och ett par långkalsonger. S hittade två "mössor", som jag inte kom ifrån att köpa och jag hade inte ens gjort av med 900 kronor!!! Gladast av allt är jag för ett par skitsnygga jeans, som sitter som gjutna.


En vindjacka, som man kan ta ur fodret ur och använda som fleece.

JA, det ser ut som att hon har skadat huvudet, men HON är nöjd, för det är en Mimmi på.

4 kommentarer:

Jenny sa...

Det är kul att handla när det blir bra!
Kram!

Orchid sa...

Kul när man hittar vettiga saker!

Miss Mess sa...

Jo, man tackar! :-P

Alltid kul att fynda! (Ta med mig nästa gång!) :0)

En häxa på Vift sa...

Det är så roligt att göra de där fynden, jag brukar också känna mig fruktansvärt nöjd såna gånger. :)