Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 3 januari 2010

Bra kvinna reder sig själv

Dålig behöver ingen hjälp. Har alltid min mamma sagt (visst är det du mamma?). S lever gott efter den devisen. Klarar det mesta här i livet. Liksom att fixa sin egen frisyr uppenbarligen. Men i morgon går vi till frisören. Det här känner jag går över min förmåga att rätta till:




Ordning och reda på lilltjejen är det i alla fall "Men mamma, det är ingen fara, jag la allting i en skål". Och mycket riktigt låg håret så prydligt i en skål. Men då så.
Saxen ligger numera HÖGT upp. Undrar dock om det hjälper. Jag har Mcgyver till dotter och har hon gett sig den på nåt, så brukar hon se till att nå sitt mål.

5 kommentarer:

Miss Mess sa...

Underbart! :-S

Minns när Emma klippte sig. Hon hade låångt hår med stubb lite här och var på huvudet. Både hon och jag grät.

Jenny sa...

Men hon är söt ändå :) De är ju så väldigt händiga de små liven...
Kram!

Carola sa...

Men hoppsan:)
Söt som socker ändå, men hon ser annorlunda ut;) Vad duktigt att samla allt det avklippta i en skål åxå:D

Annica sa...

hihi...men lite söt blev hon allt! ;) Här är alla saxar uppe vid taket. Gissa varför ;)

Sanna sa...

Haha, så jobbigt men ändå lite roligt (åtminstone om nåt år;-)).
Gulligt med håret i skålen.:-)