Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 10 januari 2010

40-årsfest/bröllop


K:s 40-årsfest blev som ni redan anat en riktigt lyckad tillställning. Inte bara det att de överraskade med att gifta sig, som naturligtvis satte en extra festlig krydda på kvällen, men det var så gott och så trevligt i övrigt med. Att få umgås med folk man tycker riktigt mycket om, är ju heller aldrig fel. Jag har ju lyckats snärja in den trevligaste av trevliga i släktnätet också (vännen C, som numera umgås flitigt med nyss nämnda 40-åring och som alltid är med på våra egna släktkalas).

Nedan, lite bilder från kvällen:

Alldeles nygifta, det är svårt att missa glädjen som låg över hela rummet
Skål för brudparet

Så här glad blir man, när mamma och pappa precis har gift sig

Underbara svägerskan C. Gillar inte att bli fotograferad och gömmer sig bakom glaset

Den infiltrerade :)

Jag och svåger J

Top of the pops :)

Jag i ett allvarligt ögonblick

Svåger J gör "snyggminen"

Musikquiz. Detta är bonusfrågan. En ur varje lag skulle nynna melodin till den titel han visade. Har inte skrattat så mycket på länge. C var i mitt lag och skötte sig utmärkt!

Världens finaste V. Ville inte alls sova, när det var så mycket spännande som hände.

1 kommentar:

Jenny sa...

Härliga bilder! Ni verkar ha haft en supertrevlig kväll.
Kram!