Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

fredag 27 november 2009

Brrrr

Mår inte så bra idag. Som "tur var" har ungarna varit rätt hängiga de med. T är hemma igen och det är nästan enklare när de är fler ibland. Förutom när de slåss ;) Mina barn slåss inte så där jättemycket. Kan drämma till varandra i hettan, eller som S rivas. Det är alltid stackars P, som är i vägen för henne. Fast han gillar iofs att retas rätt bra.
Köpte mig lite lugn och ro med att gå ner till Konsum och köpa två filmer. De har 2 för 99:-där. Nicke Nyfiken och Stuart Little 2 och så tog den pengastinne T sina egna pengar och köpte Spiderman 1&2. Skönt med lite lite nya filmer ibland, för det är ändå så att de gamla kan man och då sitter de inte kvar och tittar. Nicke Nyfiken har vi iofs haft tidigare, men det var mer än nåt år sedan. Ett kärt återseende.

I går släppte värsta pysselstugan loss här hemma efter att jag och S suttit och gjort kort. P är så otroligt kreativ, ja S med. Lite väl kanske, då hon lyckades klippa några revor i min duk med :(
P har gjort ett kort till sin Farmor, jag har inte varit involverad ett enda dugg. Jo han fick blomman ur mitt scrapbook kit, men resten har han limmat och knåpat helt utan att jag ens såg vad han gjorde. Inuti står hans namn. Nedan, baksidan:


S har klippt, limmat och färglagt. Hittade ett gammalt kort på T som hon limmade dit :)
Jaha, nu är de mindra barnens filmer slut och så även lugnet. Bilden överst kanske ser go ut, men de brottas och kittlas egentligen. Lite så där på gränsen till att vara kärvänligt. Tror att alla börjar tröttna på att vara sjuka nu.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Men ska ni aldrig få bli friska?!? Superfina kort.
Kram och krya på er!

Orchid sa...

Puh! Jobbigt med sjuka, halvfriska barn som orkar bråka! Tur att dom inte är jättesjuka!
Kram på er och trevlig helg!

Carola m 8 sa...

Vad duktiga de är på att pyssla!!!
Imponerad:)
Krya på er!!!