Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

lördag 3 oktober 2009

Lite mer kreativ

Kort till blivande pensionärer


Ni märker att livsandarna återvänder? Jag gör det i alla fall. Att vara kreativ är både ett sätt att se att det händer och att få det att hända. (Kanske jag också behövde ha lite tråkigt ett tag?). Mitt pysslande är som terapi, men inte ens det har jag varit sugen på, ett tag nu. Men nu börjar det komma tillbaka. Jag tar det dock lugnt och känner jag inte för det så gör jag det inte, även om det självklart blir mer en push när det är till ett speciellt tillfälle.

Blomman bakifrån, jag ville visa hur krukan ser ut.

5 kommentarer:

Annica sa...

Wow! Du är superduktig på scrapping! Fint!!

Cornelia sa...

Sköna och naturliga bilder, det uppskattas verkligen

Ulrica sa...

Så jättefint :) Du är verkligen duktig :)

En häxa på Vift sa...

jättefint!
Kreativiteten går på sparlåga för mig just nu, har massa nya fina grejor som jag skulle vilja göra nåt med men orken finns inte.

Det får bli nån annan dag. :)

Jenny sa...

Superfint!
Vad duktigt du är. Och smart som tar det lugnt!
Kram!