Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 6 oktober 2009

HURRA; HURRA; HURRA - igen


Två dagar efter att jag hade fått vara med om det stora miraklet med V:s födelse, så var det dags för nästa bebis ankomst. Den här gången var jag dock inte med. Mer än att jag hade mobilen på vibration i fickan hela dagen. Precis klockan 18:00, när sista kunden gick ut genom våra dörrar och jag tog upp mobilen, för att skicka ett sms till G (pappan) för att höra hur det gick, så burrade telefonen i min hand och jag fick det efterlängtade meddelendet. Satt där i kassan med tårar i ögonen och ett saligt leende på mina läppar, så det var nog tur att det inte kom tidigare.

SÅ i dag är det dags för kalas igen. Jag har date med mina favoritsmåttingar och deras mammor ( ja de där mammorna är lite av favoriter de med, men de har ni kanske redan förstått). De ska ha ett litet, eget dubbelkalas och jag är inbjuden.








1 kommentar:

Jenny sa...

Hoppas att du får en härlig dag!
Kram!