Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

torsdag 1 oktober 2009

En eftermiddag i bilder:

P ville ha med ett ett kort på mig. "Skriv att här sitter en sjuk mamma". Fast sjuk är jag ju inte längre på det viset han tänker, men det är svårt att förklara i samma andetag som man säger "sjukskrivning". På eftermiddagen var vi hemma själva en stund, han och jag. Här poserar han i sina nya "punkbyxor":
Sedan gick vi en promenad. Han hade bollen med sig och sprang typ tio meter, när jag gick en:

OCH klättrade i varje träd vi gick förbi:

Sedan gick jag och hämtade S på dagis, eller förlåt, jag hämtade en katt på dagis:

Som blev en tiger, när jag tyckte att det skulle ta alldeles för lång tid att krypa hem:
När hon äntligen kom på benen så skulle det såklart klättras och balanseras på ALLT:

Tillslut kom vi hem i alla fall och fick i storebror T lite mat innan fotbollsträningen.

4 kommentarer:

Jenny sa...

Vad mysiga de är! Ta det lugnt.
Kram!

Orchid sa...

Vilka fräcka byxor P fick! Jättehäftiga!
Kram!

Mamman på väg sa...

Är du fuk, trött och ledsen, eller bara sjukt trött? Hur orolig ska jag vara? Tycker om dig.

Dammråttan sa...

Mamman på väg: Jag skulle nog säga mest bara väldigt trött. Ledsen när jag blir väldigt, väldigt trött iofs, men inte ledsen i grunden. Jag skötte inte om mig och lyssnade inte på min kropp, är dålig på att säga nej och dålig på att tro på att saker och ting klarar sig utan mig (låter det alldeles väldigt vanligt eller?). Jag har fått min varning och tar åt mig. Nu vilar jag upp mig och stärker mig och kommer tillbaka med nya tag och en stor portion - NEJ ;). Tack för att ni bryr er allihop.