Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

lördag 19 september 2009

Tjejträffsrekreation

Observera datorn på bänken. Det är P, på skype från Australien. Framåt halva middagen försvann hon ur bild och tittade bara upp lite då och då. Lite tufft att vara uppe till fyra för att få vara med i tjejsnackandet. Annars saknades bara M, som precis, äntligen, fått hem sin son från Kina.


Jag åkte på tjejträff med huvudet någonstans neråt knäna och kom därifrån TRÖTT, men med huvudet högt och ett leende på läpparna. Mitt underbara, underbara tjejgäng. Vad vore livet utan underbara vänner att luta sin trötta själ emot? Jag känner att jag är rik, som har både detta tjejgäng och andra underbara vänner. Ibland glömmer jag att de finns där att vända sig till. Man vill inte störa, eller kommer inte ens på att man kan.

2 kommentarer:

Orchid sa...

Så skönt med en härlig tjejkväll!
Kram!

Jenny sa...

Vad härligt! Visst är det konstigt att man glömmer vad man har omkring sig ibland.
Kram!