Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

måndag 7 september 2009

Snurriga nätter



S är tillbaka i gammal god tappning. Lite host. Ville komma till oss, för jag var dum nog att gå in i deras rum, för att sänka lampan lite. Hos oss är hon ju inte van att vara, så det gick ju inte alls. Speciellt inte som P kom efter fem minuter han med. Han somnade dock om, skavfötters med henne, efter två sekunder. En timmes snurrande senare ville hon gå till sitt rum. Det fick hon göra. På morgonen hittade jag henne inte alls, förrän jag höll på att snubbla på henne när jag vände mig om.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Härligt! Här är det inte i närheten av LITE host, det är helt galet! Kan det inte bara försvinna och aldrig komma tillbaka?
Hoppas att du får en bra dag!
Kram!

En häxa på Vift sa...

*s* hon är ju för söt. :)
Hosta låter ju mindre kul dock.