Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

måndag 14 september 2009

Nu har den kommit!


Så nåde den bacill som vågar flyga på mig nästa vecka!!!


I övrigt så är jag rätt slut efter att ha varit först på jobbet i morse och nästan sist därifrån och dessutom gått direkt till föräldramöte i skolan -PUH! R är på fotboll, så F tog hand om de två små. De ville inte sova under storebrors ledning, men det var rätt skönt att skylla på att det ringde i fickan och rusa därifrån. Vi har himla trevliga föräldramöten och den fröken skulle jag vilja ha till alla mina barn, för hon är underbar, men det kan bli lite långdraget och jag ville bara hem. S och P somnade på några minuter och nu ska jag och F se på CSI. Inget tvillingmöte i morgon, för de är sjuka, så jag behöver inte ens fundera på om S är frisk nog.

1 kommentar:

Orchid sa...

Hoppas du slipper några elaka baciller så du kommer iväg!
J här uppe är på bättringsvägen, nu är M-s sjuk i stället. Får nog passa sjukt barn i slutet av veckan. Ännu är hans pappa hemma!
Kunde ev också ana att jag hade något på väg, men jag har inte tid med sådant!
Kram!