Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 4 augusti 2009

S, när jag hämtade henne från dagis idag, efter IKEA-besöket. Jag hittade en mössa i en korg och tyckte att den kändes onödig mitt i sommaren. Det tyckte inte hon.

IKEA idag var inte bara köttbullar och fåtöljprovning. Köpte som sagt några krukor och så tittade jag på inredning till garderoberna och köpte lådinredningar för att hålla ordning på strumpor och dylikt. (Väl hemma skruvade jag även i lådor och hyllor mm i den ena garderoben. Det går inte fort, men ibland händer det saker).
När man går på IKEA ingår ett besök på fyndavdelningen och denna gång gav det utdelning. EN kvart innan hade jag skickat ett sms till Richard om att jag hittat vårt köksbord. Ett litet, som man kan dra ut på båda sidor och få större - helt perfekt! Och så hittar jag ett på fyndavdelningen. 695 istället för 995 och jag slapp skruva ihop det! (Okej lite, för jag skruvade bort benen för att få plats med det i bilen).


R inviger vårt nya utdragbara köksbord


Sen köpte jag lite köksinredning som jag satte upp i kidsens rum. Perfekt pennförvaring!


1 kommentar:

Orchid sa...

Så roligt när det händer saker hela tiden! Flera nya funktionella möbler som underlättar livet!
Kram!