Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 2 augusti 2009

Massagetips

I går, när jag berättade om underbara jobbarkompisar, så glömde jag ju alldeles bort fortsättningen. För det var mer och jag har fler alldeles underbara jobbarkompisar, med olika underbara egenskaper. M tex är inte baraalldeles väldigt trevlig och sympatisk att prata med, hon kan massage också. Första kassapasset stod vi rygg mot rygg. Varje gång kunderna tröt, slängde hon sig runt och masserade/tryckte på mina knutor. Det hjälpte massor. Sedan tipsade hon mig om att ligga på sängen med en tennisboll och försöka massera sig själv, så det har jag gjort nu på morgonen. Lite hjälpte det faktiskt. Mest av allt måste jag ju börja träna igen. Det vet jag ju, men tennisbollen var ett tips jag ville dela med mig av.

Nu ska vi montera garderober, som vi slängde oss iväg och köpte trettio minuter innan IKEA stängde igår kväll. Skulle monterat då, men energin försvann alldeles. Halv tio är det uppsamling för C&G:s flytt, så ska vi montera blir det alltså nu. Får se hur långt vi hinner...

1 kommentar:

Orchid sa...

Synd att du har ont i ryggen! Ta det lugnt med garderoberna så det inte blir värre! För att inte tala om flytten hos C&G idag!
Kram! Hälsa C&G!