Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 23 augusti 2009

Kvällen i går:

Vi bestämde oss för att köpa hem thailändskt från den lilla krogen vid järnvägen. När vi kom dit hade det helt plötsligt blivit en indisk krog. Inredningen var dock exakt likadan, som tidgare. Dock inte ägarna och inte heller maten:












Det var fantastiskt gott. Lite starkt, men o så gott. Ungarna lät sig också väl smaka, även om S mer gick loss på bröd, ris och sallad. Var ju tur, eftersom jag knappast tror att hon hade sovit lika gott annars.
Hon älskar clown-näsan. Undrar om svåger K någonsin kommer att få den:


Kvällen avnjöts med en film i soffan med killarna hos en kompis och S lekandes i sitt rum. När ungarna hade somnat avslutade jag kvällen på balkongen i skenet av tända ljus:

I dag mår jag bättre än i går, men har fortfarande ont i min J-a punkt i nacken/ryggen. MÅSTE börja träna nu. Fast jag kanske måste starta med en tur till naprapaten trots allt.

2 kommentarer:

Orchid sa...

Så mysigt det lät! Fixa nacken om det är möjligt, livet blir litet lättare då!
Kram!

Jenny sa...

Lät som en härlig kväll! Hon är för söt med clownnäsan :)

Kram!