Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 19 juli 2009

Sista dagen på semestern

Firade av semestern med en långpromenad och ett besök på "Hörnan". Det var jag och kidsen. R och hans lillebror J ska på DIF - Elfsborg. S är helt kär i J, som i alla karlar som kommer på besök. Men så hjälpte han henne att rita sniglar och annat också:

Sen ritade han den här snygga tjejen och påstod att det var hans söta sambo C i morse. Det vägrar jag dock att tro på, är helt säker på att hon kliver upp vacker som en nyponros på morgnarna, men det var ju en kul bild i alla fall:
S är överförtjust i skolbänken, som vi tog fram ur förrådet, nu när vi flyttade. Den ska såklart inte stå mitt på golvet i vardagsrummet, även om hon själv tycker att det var den bästa platsen:

2 kommentarer:

Orchid sa...

Så roligt för S att få en egen plats helt ämnad att rita vid! Kanske måste mormor bistå med litet pennor vid besöket litet senare!
Kram!

En häxa på Vift sa...

men, såna där bänkar har jag inte sett sen jag slutade mellanstadiet. Kul!