Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

lördag 11 juli 2009

Lite som USA


är vårt nya hem. Lite större lite bättre (jaja, så stor USA-älskare är jag inte, men det lät ju bra)Det är så stort, så här sitter vi i varsit rum och msn:ar med varandra ;)
I dag har jag bara varit en snabbis till IKEA. Jag och T skulle ha skruvar till hans säng, men de var slut. Köpte besticklådor i alla fall. Sen skruvade jag och R ihop kidsens nya hylla och så fick vi en massa fikabesök. Tur balkongen är rätt okej i alla fall. Fick hjälp att skruva ihop T:s säng och hade det allmänt trevligt.
Näe det funkar inte att blogga och kolla Morse samtidigt. Får se om jag får ihop något bättre i morgon :) Stort tack till alla för hjälp, trevliga besök och till J och C för en helt fantastisk blomgrupp. Ska uppdatera med en bild på den senare.

2 kommentarer:

Orchid sa...

Det måste vara roligt att se ert nya hem växa fram successivt, en liten bit i taget. Och att samtidigt få köpa litet nya möbler, så det känns fräscht och som nystart!
Kram på er alla!

En häxa på Vift sa...

Haha, men faktiskt, det stämmer ju, det är större och i en del fall bättre i USA. *s*

Men måste kännas skönt nu att få så mycket mer utrymme?