Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 21 juli 2009

IKEA

Favoritplatsen


Tre timmar på IKEA i Kungens kurva avslutade. Vi var bara lite småirriterade på varandra angående varandras ögonmått, när det gäller ett hörn i vårt sovrum. Jag hade rätt naturligtvis ;) men han som påstår att barnens envishet kommer från mig, kommer naturligtvis inte att ge med sig. eller så tänker vi inte på samma sak för det han vill trycka in där går INTE in.

Vår IKEA-tur finns att följa på hans blogg för intresserade.

Lunch intogs sedvanligt på balkongen. Nu ska vi dricka kaffe och plocka upp lite kartonger. Eller så ska jag ta mig en tur till Babyland. Vi får se. Kanske både och om jag känner mig lite "wild and crazy", så här på min lediga dag.

2 kommentarer:

Orchid sa...

Babyland??? Fler?
Kram!

Dammråttan sa...

Haha; nej jag hade hört att de hade såna där väggbilder, eller "wallies", men de hade inte den sorten jag hade tänkt mig och så var de svindyra.