Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 19 juli 2009

Himmelriket på jorden





































Sorbon vid Brommaplan. MINST 201 sorters öl. God mat och trevlig kunnig personal. Sen att jag var trött och inte riktigt upplagd för en helkväll, men det är en annan sak. Jag njöt av de timmar jag orkade med och blev hämtad strax före tio av älskad make. Ska väl understryka att jag inte druckit alla ölen själv. Vi skickar runt och smakar av varandra. Man är ju så nyfiken.

1 kommentar:

Orchid sa...

Ja, jag tyckte väl att det var många öl. Puh, det var ju tur att du inte drack alla själv!
Du fick i alla fall ett par timmar ledigt! Skönt att komma ifrån alla flyttkartonger ett ögonblick!
Kram!