Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 12 juli 2009

Hej Micael i Vänersborg


Jag ville bara på detta sätt meddela att jag tror att du har fått fel nummer. Jag är en trist gift fyrbarnsmorsa från förorten. På facebook kallar jag mig för mitt riktiga namn. Jag har inte varit i Göteborg på de senaste 20 åren och ´Naughty girl´ skulle kanske kunna vara en komplimang i vissa samanhang, men är nog svårt att applicera på just mig. Tack ändå för att du är så ivrig i ditt sms:ande - det livar upp ett annars rätt stillsamt liv här i hålan.

3 kommentarer:

Orchid sa...

Hrm, intressant! Kraken måste nog ändå ha fått fel nummer! Det stämmer inte på Dammråttan!
Kram!

Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid sa...

Ha ha... kunde ju inte låta bli att skratta!:.))

Ulrica sa...

Haha, det var det roligaste jag läst på länge :) Men det är ju inte helt fel med lite spänning på avstånd i tillvaron...bara det inte går till överdrift :)