Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

torsdag 2 juli 2009

Fick ett mms

Grabbfrukost hemma hos kusinerna.


Här är farmors pojkliga (fast F fattas ju, han sov inte över hos sin faster). Ni kan ju tänka er hur det blir när S växer upp och någon tänker lägga in en stöt: "Akta dig det där är S - F, T och P:s syrra, kusin med G, N och V. Ingen man tjabbar med" Tror vi kan känna oss trygga ;)

Själva svettas vi i klädkammaren, men är snart klara där inne. Fattar inte att det ser etter värre här ute nu bara....

6 kommentarer:

Jenny sa...

Visst är det bra med alla killar ;) Våran S har ju två brorsor och sen två kusiner också killar. Jag hoppas att mina andra brorsor också får killar om de skaffar barn nån gång :)
Kram!

Orchid sa...

Vilka goa killar ni har med kusiner och allt! Jättemysigt!
Vilken tur att ni ska flytta, så ni får rensa ur ordentligt.
Sätt dig ner en stund och andas och tänk på hur det blir när ni flyttat klart!
Kram!

Mor Duktig sa...

Tjena! Helt fräckt har jag varit här och snokat. Orkar inte göra nå´t annat än att sitta på mitt feta arsle. Har varit den perfekta mamman i två hela dagar nu!

Tyvärr ser lägenheten ut som enkrigszon efter det. JAg ska "punkta" ute p balkongen och ta en fika. Ikväll blir det piska på familjen och storröj här!

Återkommer gärna om jag får.

Dammråttan sa...

Hej på er alla och välkommen Mor Duktig. Självklart får du "snoka" här bäst du vill. Vad kul att fler inspireras till att punkta det är världens bästa sätt att få en plats att trivas, utan att jobba livet ur sig. Just nu är ju punktande ett minne blott. Hemmet måste packas ihop och det är liksom ingen väg undan ;)Hoppas du kommeer tillbaka När jag flyttat klart och hinner sitta vid datorn, ska jag titta in till dig med.

Ulrica sa...

Fin bild :) Skönt när klädkammaren med är klar, det går ju åt rätt håll iaf :)

Sus sa...

Vilken bild!