Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

fredag 19 juni 2009

Trevlig midsommar!


Jag mår bättre idag, men inte så bra att det kändes som att jag orkade åka in till stan för att gå på bröllop. Hade det varit någon jag känner, så hade jag kanske åkt in på själva vigseln, trots allt, men nu får maken representera själv och det är nog lika bra. Ungarna har spridits för vinden. F ska gå på bio med en kompis och hans mamma och sedan sova där. T och P har en gemensam kompis, som de är hos. S fick följa med faster L till Farmor för att grilla. Hon blev helt galet glad, när hon fick veta det och satt klar i soffan en och en halv timme innan F skulle följa henne över.
Så nu häckar jag ensam i soffan, med uppvärmd pizza till midsommarlunch och "Fringe" från igår, färdigladdad att titta på. Helt okej helt enkelt, även om det inte blev som planerat, så känner jag mig långt ifrån missnöjd. Vila är vad jag behöver just nu och det får jag.
GLAD MIDSOMMAR - MÅ SOLEN LYSA PÅ ER!!

4 kommentarer:

Orchid sa...

Glad midsommar till dig också! Hoppas du snart mår bättre. Det är inte så dumt att vara barnfri några timmar!
Njut! Kram!

Jenny sa...

Trevlig midsommar! Jag skulle lätt byta med dig ;) Min soffa är full av barn som hoppar runt (iofs mysigt men...) S och F är tokiga och brottas och skriker men jag gissar att nån av de snart kommer att gråta istället.
Kram och krya på dig!

Carola sa...

Glad midsommar i soffhörnet:)
Krya på dig!!!
S såg ju helt underbart söt ut i sin KJOL!!! Hon är alltid söt såklart, men både kjol och hårspänne var ovanligt på lilla spindelmannentjejen:)
Ha det gott!

En häxa på Vift sa...

Oj, vad söt hon blev med kjol och hårspänne. :)
Ja, hon är ju söt annars med såklart men riktigt riktigt tjej-söt var hon på bilden här. :)