Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 14 juni 2009

Stupad hjälte




Det är tufft att festa natten lång. Speciellt om man, som S får för sig att kliva upp före sju på morgonen. Vi andra pulade med vårt (två är ju på kalas). Jag flyttpackade i ungarnas rum och tyckte mest att S var i vägen. Skönt när hon hittade på att börja rita. Men sen blev det VÄLDIGT tyst. Snacka om att somna mitt i ;)

5 kommentarer:

Orchid sa...

Snacka om utarbetad! Redan innan hon fyllt fyra år!
Kram till lilla S!

Ulrica sa...

Haha, nu glömde jag vad jag skulle skriva när jag läste Orchids kommentar :) Ja, det är ju verkligen inte bra om man inte är äldre. Men det blev iaf en kul bild :)

En häxa på Vift sa...

*s* hon är ju för söt.

Jenny sa...

Tänk om man bara gjorde sådär själv på jobbet ;) Hon är för söt!
Kram!

Carola m 7 sa...

Underbart:)
Verkligen mitt i målandet, hur GÖR de? :)