Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

onsdag 17 juni 2009

Platt fall

Efter ett par timmar på jobbet var jag som en urvriden trasa. Trodde jag skulle svimma flera gånger. Tankarna på att gå hem låg nära, men jag gjorde det inte förrän jag blev tillsagd. Vet inte vad jag trodde att jag skulle uträtta för gott i mitt tillstånd, kunde liksom inte förmå mig att gå mitt i midsommarruschen bara. Inte för att den direkt hann börja iofs.

Har tillbringat eftermiddagen i soffan. Lär inte bli nåt mer jobb före semestern. Nu får vi se om jag blir frisk till fredag. Har ju ett bröllop att bevista, men kanske maken får represntera själv (det är ju hans kompis).

3 kommentarer:

Jenny sa...

Åh vad trist! Krya på dig och hoppas du blir bra till helgen. Du slipper ju stressen på jobbet iaf :)
Kram!

Orchid sa...

Inte har du väl tid att vara krasslig nu!
Jag hoppas att du ser till att bli frisk snarast möjligt. Du har mycket framför dig med både flytt och semester!
Usch, låter jobbigt!
Kram på dig, Hjärtat!

En häxa på Vift sa...

trist. Hoppas du kryar på dig innan helgen.
Kram